hoeveel kost een rekje?

ik wil graag een rekje achter op mijn fiets voor mijn tas
maar ik wil graag weten hoeveel dat rekje kost hier een foto

Toegevoegd na 16 minuten:
het is voor achter op de bagage drager
en kan iemand de naam geven hoe die heten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bagagedrager, tassenrekje, krattendrager.

Het beste antwoord

http://www.leukefiets.nl/bagagedrager_voordrager_transportrek.html: €19,95

Dit zal een gemiddelde prijs zijn, hoewel je op Marktplaats natuurlijk lager uit kan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

licht er aan bij welke winkel je zit. als je voor de prijs gaat kan de goedkoopste ongeveer 15-20 euro zijn. als je voor kwaliteit gaat kan het wel tot 30-40 euro!! schandalig gewoon :O