Mijn fiets is verzekerd voor nieuw waarde (500 euro 3 jaar loopt deze zomer af)als ie gestolen wordt,krijg je dan500 euro?

En hoe lang is die wachttijd? Of moet je voor 500 euro een andere fiets uitzoeken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt alsof je je fiets wilt laten jatten om geld te beuren....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet oplichting.... waar wij dus met zijn allen voor moeten opdraaien.
Misselijk noem ik dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mbouman: je weet helemaal niet of je veronderstelling klopt, kalm aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom blijft het nog wel misselijk als het wel zo is...

Antwoorden (1)

Dat ligt aan de verzekeringsvoorwaarden die in Uw polis staan. U moet in ieder geval de sleutel en de reserve sleutel van U fiets nog bezitten.