advies is Ortlieb Rack Pack M voor achterop de fiets(vakantie), maar past L echt niet?

Hoi,

ik sta op het punt om de Ortlieb Rack Pack aan te schaffen voor een fietsvakantie. Nu wordt geadviseerd de S of M te kopen als je op de fiets gaat. Ik vraag mij af of de L echt te groot is of dat die ook wel past? ik heb de Ortlieb Back Roller classic ook al achterop... de Rack Pack moet daar dus overheen... het scheelt namelijk wel wat liters om bagage in te pakken. Nu heb ik die dit jaar niet nodig maar voor een langere fietstocht misschien wel.

heeft iemand ervaring met deze Rack Pack tassen en maten?

alvast bedankt!

groeten,

Harmen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (1)

Ik heb zelf ook een M gebruikt en ik kon er alles in mee krijgen voor een weekje.. Het ligt er ook aan hoe luxe je het wilt.. Ik betwijfel of L past..