Wat is een alternatief voor een bakfiets?

Ik heb 1 kind van 5 en 2 van 3. De bakfiets die we hebben bevalt niet echt. Is er een alternatief voor de bakfiets? Auto en lopen uitgesloten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
3.7K
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
waarom bevalt de bakfiets niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schroeven rammelen los, beetje roestvorming, en vooral dat de spaken er steeds uitknallen omdat het zulke dunne zijn. De leverancier babboe verschuilt zich achter vage garantiebepalingen hoewel die fiets nog maar een jaar gebruikt wordt. Ik ben het zat.

Het beste antwoord

Zo'n karretje achter je fiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kind van 5 op een aanhangfietsje en de twee van 3 op een dubbele bagagedrager-zitje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele complete website gericht op bakfietsen én aanhangwagens voor de fiets ;)

En ehm.. tip: voor 1 kind een zitje achterop de fiets, als het niet past in de aanhangwagen ;)

succes

Of google eens op fietskar. Marktplaats en andere veilingsites staan er vast vol mee ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het bij de bakfiets houden . Om met z'n vieren op 1 fiets te zitten met bakjes of of aanhangertje lijkt me zo gevaarlijk. En je kan ook niet goed zien wat ze uitspoken achter je . Als je vertelt WAT precies je niet bevalt aan de bakfiets , kunnen we misschien bet adviseren .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben met veel plezier een fietskar gebruikt. Maar als je een goede fietskar wilt hebben, is dat een hele aanschaf, en ik denk niet dat ik daar nog voor zou kiezen als de jongste twee al 3 zijn.
Kan de oudste van 5 al fietsen? Dat zou dan natuurlijk het handigste zijn. En je hebt wel dubbele achterzitjes. Daar zouden dan de twee jongsten op kunnen, maar dan moet je wel een stevige fiets hebben.
Of eventueel, als de oudste nog niet zelf kan fietsen, een aanhangfiets.