Iemand ervaring met BSP fietsen?

Ik moet als bezorger een stevige fiets hebben die betaalbaar is.
Heeft iemand ervaring met dit merk fiets?
Hij moet zware lasten kunnen dragen en je moet flink kracht kunnen zetten op de trappers.

http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/fietsen-dames-damesfietsen/421153184-professionele-postfiets-of-transportfiets-dames-van-bsp.html?return=eJwtikEKgzAQRe8i6NIkBilEQtFtd71B0IjBaIbMSEtL796Rdvf%2Be98ZZd7ByA6NaltToHd5XLqFCIwQawK%2F15vLK0F0jrDeo%2Fhdaljg%2BoxWVRNaSqXuVamHSAyvAIw4T%2Fi3cFrJsHHo92PzOYw81wdPSEhz8MTnIWFg01QAh5XVWcY0eavlRd1vRff5AnGZOB8%3D&df=1&fta=eNotjstuwyAQRf9lFl7zSrAH%2BQsqddEfsIjBKaodUMAJapR%2F72B1d%2Bahc69Fja%2BMPcJ%2BX6eHXTMYGiVCXUfeuTyWiNysBX9DMnlxmaZUkJkt4W3f%2FD3M5ueJKeayBF%2ByiTmg6FLaR9a17RydHyXT%2FOujqRVCslcPJpAoIwUFd2RqhsAHdfYnNVcCJnupCcSwLOpMwK0aLDtA%2BItvcNLSicq1vgg36yrpleu%2B2TiJS0zW5Wn1t2v5boGMDgPCZuvUOlCsO0oIBPsE8%2FmPDzAWGb7e7z95FVfb&fta_ind=4&fs=1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
2.1K

Het beste antwoord

Ik heb een bsp gekocht voor niet al te duur, hij fietst prima, ik raad hem aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan moet je gewoon een ouderwetse Gazelle fiets hebben.
Oersterk en degelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen de oude modellen?
Hoi Marius nog lang aan het zoeken geweest? Ik heb geen ervaring met BSP fietsen maar ziet er ongeveer uit als edward :-) en deze is wel hollands Edward is een retro maar waar die vandaan komt? ik had bij je vorige mail al gemeld dat een Bagage rek achter vaak garant staat voor 25/35 KG en voor 15/20 kg. Kijk wel even rond ga proefrijden en let wel gewicht op de voordrager is even wennen met fietsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben inmiddels geslaagd voor een nieuwe superstevige Union postcodefiets voor 90 euro. Inclusief voorrek die niet meedraait met het stuur, dus erg licht fietsen :-)