waar zijn massieve fietsbanden te koop?

Er bestaan fietsbanden die gevuld zijn met een soort elastische piepschuim. Die kunnen dus onmogelijk lek! Weet iemand waar die te koop zijn en hoe ze bevallen in de praktijk?
Ik bedoel dus geen buitenbanden met een teflon afbreeklaag erin, maar massief, uit één stuk, zonder binnenband.
Ik heb het gepresteerd om in dit nieuwe jaar al 5 x (!!) een nieuwe binnenband lek te krijgen door glas dat onder de gesmolten sneeuwlaag tevoorschijn is gekomen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
2.1K

Het beste antwoord

Deze in de UK hebben ze, maar leveren alleen in de UK. Heb je daar kenissen?
- http://www.greentyre.co.uk/

De importeur in Nederland voor deze banden is: Aidanroc

Slootdreef 257, 2724 AJ Zoetermeer, Zuid-Holland

t: +31 0 6 40901110
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk niet dat ze nog te koop zijn. Ik heb erop gereden, maar je ballen rammelen van je lijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve de banden met kevlar (dus niet teflon) laag bestaan er ook buitenbanden die bovendien ook nog eens 8mm dik zijn op de plaats waar de banden de grond raken.
Daar kun je een punaise insteken, en dan issie nog niet lek. Deze banden hebben wel een iets hogere rolweerstand, maar lek gaan ze niet. Te krijgen bij de meeste fietsenmakers.