Hoe vind ik het juiste voorvork met vering voor een MTB?

Het is voor mijn vriend zijn verjaardag, maar ik ken hier niets van. Wat zijn de standaarden die je nodig hebt en de gemiddelde prijs? (het gaat om een occasioneel maar stevig MTB-tochtje)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (1)

De prijzen van een geveerde MTB voorvork variëren enorm. Loopt van ongeveer 65 euro tot rond de 700 euro. Is maar net wat je wensen en verwachtingen zijn. Het beste kunt u zich laten voorlichten bij een locale mountainbikespecialist ( wielerzaak). Daar kunt u precies uitleggen om welke fiets het gaat, op welk terrein er gereden gaat worden, hoe vaak, hoeveel het ongeveer mag kosten etc. Evt kun u daarna altijd nog beslissen, om de aankoop via internet te gaan doen. Zonder de juiste kennis via internet bestellen is geen goed plan.
AlphaLimaSierra