Hoelaat is het ongeveer donker?

Ik ga altijd op fiets naar me werk, maar nou is mijn fiets kapot. En moest ik een andere pakken, maar deze heeft geen licht. Normaal moet ik half 6 weg, dan is het pikkedonker. Maar weet iemand hoelaat het nog mogelijk is om te fietsen zonder licht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
1.2K

Het beste antwoord

ik kijk weleens hier:

www.zonsondergang.info

Vandaag: rond 17uur, even daarna (5 a 10 min) moet je licht aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

om half 5 a 5 uur begint het schemerig te worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's ochtends tot een uur of 7, 's avond is niet te schatten.. dat gebeurd willekeurig.. Maar koop gewoon even twee lichtjes en maak ze vast aan je kleding...

Toegevoegd na 5 minuten:
Tenminste, ik ga ervan uit dat de vraag gesteld is om geen bekeuring te krijgen van de politie..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16.30 begint het al donker te worden.