ik ben van plan een 45 cc motor op een fiets te zetten. Heb ik hier een rijbewijs voor nodig?

ik wil een 45 cc motor op een oude fiets zetten maar ik weet nog niet of ik daar een rijbewijs voor nodig heb en of ik deze moet laten checken of ie wel de straat op mag, is dit nodig of niet?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
ronron1212
3 jaar geleden
Het wordt een gemotoriseerd voertuig wat denk je ja natuurlijk.
Griffin
3 jaar geleden
Ik zou mij meer zorgen maken voor een steviger frame dan dat je daar een rijbewijs voor nodig hebt.
Oswald
3 jaar geleden
Ja kijk je moet je wel ergens melden wat je van plan bent.
Dat frame trek je krom zonder enige kennis. Kijk daar voor uit.
Rijbewijs? Ze moeten je meteen van de weg halen.

Antwoorden (1)

Je hebt een bromfietsrijbewijs nodig om op een bromfiets, scooter, speed-pedelec, snorfiets of brommobiel te mogen rijden. Dat betekent dus voor alles op twee of drie wielen met een hulpmotor.