De Anpr camera is uitgerust met twee lenzen, waarvan één infra rood lens, speciaal voor kentekenherkenning, ook van die van scooters
https://high.nl
Moet zijn: high.nl
De site blijft het verkeerd overnemen
high moet hig zijn
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/ah-tk-20172018-2637.html
zie vraag en antewoord 3
Vraag 3
Hoe zijn de huidige overtredingen geconstateerd? Hoe verhoudt dit toezicht via camera’s zich tot cameratoezicht in de stad als het gaat om veiligheid?

Antwoord 3
De overtredingen zijn geconstateerd via camera’s en handhavers op straat. Camera’s die worden ingezet zijn zogenaamde «automatic number plate recognition» (ANPR) systemen. Dit zijn andere camera’s dan de camera’s die worden gebruikt voor veiligheid, dat zijn de CCTV (closet circuit television) camera’s.
Ik heb de tekst van de Handelingen met mijn ogen dicht overgenomen. Closet circuit television moet zijn: Closed met een d.
Closet circuit television bestaat wel, maar dat veroorzaakt opschudding.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Closet gewijzigd in closed: met dank aan Frank
Ja dat kan wel maar de implementatie is (nog) niet geschikt om daadwerkelijk te bekeuren.
Veel ict-projecten van de overheid mankeren zoals bekend.