Ik heb een motortje gevonden van 1258W weten jullie he snel ik met deze motor zou kunnen gaan?

Aangezien in een oldtimer brommer wil ombouwen naar een elektrische brommer is mijn vraag hoe een krachtige motor ik zou moeten hebben ik had een motortje gezien van 1258w en mijn vraag is hoe snel ik met deze motor zou kunnen gaan bij een gewicht van 100 kg zou u weten welke motor ik zou moeten gebruiken laag het weten ik zou graag een 50cc brommer maken weet u iets meer alvast bedankt voor het berichtje.
Met vriendelijke groeten Cedric

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
TurfGraver
5 jaar geleden
Vermogen zegt niks over snelheid.

Antwoorden (1)

Het vermogen alleen van een motor zegt niets. Je moet het toerental weten om snelheid te kunnen berekenen. Bovendien is het wel handig om te weten welke voedingsspanning deze motor nodig heeft om te kunnen draaien.......