Verroeste scooteruitlaat. Schuren en hittebestendige kachelverf erop. Werkt dat?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K
Castle
5 jaar geleden
Er zijn inderdaad mensen die dit doen. Sommige zijn er ook positief over. Echter als je deze nog moet kopen (of een andere hittebestendige verf) dan zou je eens moeten kijken naar de prijs van een nieuwe uitlaat.

Antwoorden (1)

Schuren zekers even doen, daarnaast is er hittebestendige verf in spuitbus te koop speciaal voor bromfiets/scooter uitlaten, deze kun je halen bij de betere motorzaken en bromfietszaken.
Maar misschien werkt hittebestendige kachelverf ook.