Een viertakt(zuiniger dan 2takt) verbruikt ongeveer 1:45, en die Piaggio heeft een tankinhoud van 7,5 liter. Dus heb je een actie-radius van ongeveer 330 km. Een volle tank kost €12 (uitgaande van €1,60 p/l)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit is onzin. Ik rij met mijn piaggio zip 2015 met ontgrensde cdi (dan rijd hij al zuiniger) ongeveer 1 op 30. 5.5 gram rollen met een top van 70.