Kun je met de kennis van je auto theorie ook je scooter theorie halen zonder extra moeite?

Ik heb een auto theorie cursus + examen gedaan en op 1 fout gezakt. Het maken van een nieuwe afspraak duurt wel 2 maanden en aangezien ik toch een scooter ga halen wil ik daarvoor gaan, mijn vraag is moet ik daar extra dingen voor leren die je niet hoeft te leren bij je auto theorie? Aangezien je met je auto theorie ook automatisch je scooter theorie cadeau krijgt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb een testvraagje voor je - Een scooterrijder heeft een autorijbewijs, en verder nooit rijexamen gedaan. Hij rijdt met een goedgekeurde helm op, met 80 km/u. buiten de bebouwde kom, tussen de auto's. Naast de weg is een verplicht fietpad, en er zijn geen borden voor maximum snelheid. De scooterrijder wordt aangehouden. Na controle blijkt dat hij één overtreding gemaakt heeft, verder is alles in orde. Wat is die overtreding? A te snel rijden
B geen geldig rijbewijs
C hij had op het fietspad moeten rijden
D de scooter theorie was onjuist gebleken.

Antwoorden (2)

De theorie voor scooter en auto is niet gelijk aan elkaar. De betekenis van de borden wel, maar je plaats op de weg niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Advies: neem een paar lessen.
6 jaar geleden
Het kan, maar je kunt ook zakken. Zonder extra moeite weet je maar 1 ding: het was geen vergeefse moeite. Je kunt ook kiezen voor een beetje moeite, bijv. eens kijken wat het is. Zonder dat is het een gok.