Mijn bougie is tijdens het het eruit draaien, perrongeluk in de scooter gevallen is dit schadelijk ?

Mijn scooter startte niet, ik wou kijken of de bougie vettig was, maar toen viel hij in de scooter. Mijn vraag is kan ik er nu gewoon een nieuwe in draaien en die andere bougie vergeten. ( die in de scooter licht)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.6K
ronron1212
7 jaar geleden
In de scooter waarin de scooter?

Antwoorden (1)

Ligt er aan wáár de bougie nu ligt. Als het in een loze ruimte is, dan kan het geen kwaad (behoudens wat gerammel).
Als het in een ruimte is met bewegende delen (ketting of riem o.i.d.) dan zou ik hem daar niet laten liggen, i.v.m. mogelijke schade.