Kan je van een schakelbrommer een automaat brommer maken?

Hoi iedereen,

Ik zou graag van mijn dax die een schakelbrommer is een brommer maken waarbij je niet moet schakelen , een automaat brommer dus. Dit omdat ik in de stad woon en een schakelbrommer niet zo handig is.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Nee, dat gaat niet.

Je kunt het motorblok niet zomaar ombouwen omdat het schakelmechanisme in een 'huis' zit wat we de versnellingsbak noemen, en dit is in één geheel gegoten met het cilinderhuis waar je energie vandaan komt.