Geen rijbewijs in bezit betekend uiteraard dat je niet deel mag nemen aan het verkeer met een voertuig waar dat rijbewijs voor vereist is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat mag,

"Omdat " .....dit met de onderstaande tekst bevestigd word door de rijksoverheid.
Bijgaand de link zodat u het ook nog even na kunt kijken op de betreffende site

Heeft u een geldig Nederlands autorijbewijs (categorie B) of motorrijbewijs (categorie A)? Dan hoeft u geen apart bromfietsrijbewijs te hebben. U krijgt het automatisch bijgeschreven op uw rijbewijs. U hoeft dus ook geen apart bromfietsexamen te doen
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Min. Vraagtsteller heeft geen rijbewijs, maar gaat dat volgend jaar pas halen.
Frimu2
9 jaar geleden
Reddie, er staat geen "nu"..dan is "als" de te beantwoorden referentie.