minibike slaat af kan iemand mij helpen??

Hallo
Mijn minibike heeft een jaartje schoon op de kast gestaan maar nu wil ik er weer op rijden had er benzine in gedaan en starte meteen maar hij slaat na een tijdja af kan iemand mij vertellen waardoor???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De motor krijgt waarschijnlijk niet voldoende benzine waardoor hij na een tijdje afslaat, dat kan meerdere oorzaken hebben:
Te oude benzine (vervangen), Vuil in het brandstoffilter, mankement aan benzinekraan, verstopping in de carburateur.
Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er kan inderdaad iets vervuild in de carburateur zitten, hoogstwaarschijnlijk is dat de oorzaak, geween schoon blazen met compressor ....

Het beste antwoord

misschien heeft het met je accu te maken. laadt hem op, of heel misschien moet je hem vervangen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
De accu is in elk geval iets waar het "starten en na een tijdje afslaan" niet aan kan liggen!