hoe moet een tomos carburateur in elkaar ?

Ik heb de carburateur in elkaar ,maar hoe ik hem van de tomos afhaalden ,ben ik vergeten om precies zo terug te zetten
Vooral hoe de gaskabel terugmoet in de carburateur
Wie kan mij helpen
ciaooooooooooo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

ik zal het proberen uit te leggen maar vind ik altijd moeilijk op deze manier ;)

als het goed ik heb je ook een schuifje uit je carberateur gehaalt hier zit bovenop een sleufje

in dat sleufje kan dat bolletje van je gaskabel
als je dit erin heb zitten moet je het schufje op de veer duwen er zit hier als het goed is een ronde vorm op zodat de veer op zijn plek blijft

dan doe je het shuifje en de deksel op de carberateur de shuif past als het goed is in een sleuf in de carberateur tijden het naar beneden schuiven moet je ijzeren haak een beetje terug duwen en dan kun je de deksel op je carberateur drukken en dicht schroeven

ik hoop dat je er iets aan hebt gehad

en sorry voor mijn "geweldige" spelling is niet mijn sterkste kant XD