waarom maakt mijn aprilia rs 50 zo weinig toeren?

Mijn aprilia rs 50 maakt niet meer als 45000 toeren per minuut. Hij gaat nog maar 40 kilometer per uur. Gister ging hij nog 60 a 70. Weet iemand wat er mis mee is?

Toegevoegd na 28 minuten:
Sorry 4500 toeren per minuut

Toegevoegd na 29 minuten:
Hij happert ook gigantisch erg als hij op 4000 toeren komt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
45000 toeren? Dat is best veel! Zal wel 4500 moeten zijn. Het kan zijn dat je uitlaat vool zit met kool aanslag zodat je uitlaatgassen een tegendruk opbouwen in je uitlaat. Dan moet tv je je uitlaat er af halen en eerst eens een paar keer hardl laten valen endan leeg schudden.je kan er ook benzine ingieten en in brand steken. (Pas op wel eerst demonteren anders ben n je je hele scooter kwijt. Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo bedankt voor uw antwoord maar komt deze aanslag van de ene op de andere dag?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heb de zelfde brommer zelfde probleem lost dit het op het is opeens reed heel normaal opeens lage toeren en toen viel die uit daarna kan je nog wel rijden maar inderdaad niet meer als 4500 tot 7000 toeren en happert verschrikkelijk

Antwoorden (1)

45000 toeren? Dat is best veel! Zal wel 4500 moeten zijn. Het kan zijn dat je uitlaat vool zit met kool aanslag zodat je uitlaatgassen een tegendruk opbouwen in je uitlaat. Dan moet tv je je uitlaat er af halen en eerst eens een paar keer hardl laten valen endan leeg schudden.je kan er ook benzine ingieten en in brand steken. (Pas op wel eerst demonteren anders ben n je je hele scooter kwijt. Succes

44 seconden geleden door Clev