Ja. Zowel voor een puch bromfiets als voor de Puch snorfiets heb je rijbewijs AM nodig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor elke brommer heb je een geldige brommercertificaat nodig maar geen rijbewijs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
brommercertificaat bestaat niet meer. Zie mijn bron
Hier heb je inderdaad een brommerbewijs voor nodig. Als je je auto-rijbewijs of motor-rijbewijs hebt, mag je wel gewoon op een brommer zonder een apart certificaat voor te halen