Ja deze bestaan, Als je er een wilt kopen moet je bij schakelbrommer kijken dit zijn motor's met een scooter motor der in dus deze lijken op een echte motor maar gaan niet harder dan 50 en zijn schakelbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke dus alleen schakelbrommers hebben schakel en gewoon normale scooters die 45mag hebben helemaal niks behalve gas als ik het goed begrijp
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja. Daar zit meestal een automaat in. De rolletjes schakelen dan over naar een lagere versnelling.