Ja. Je kunt zowel per auto als per fiets van Amsterdam naar Rotterdam rijden. Dus ook per scooter.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mag je op die fietspaden ook rijden met de scooter?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+, Je mag alleen rijden als je je rijbewijs hiervoor hebt, als je dat hebt, word je geacht de verkeersregels te kennen. Lees je theorieboekje nog eens door.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet best dat je mag rijden op brom/fiets paden maar ik bedoel als ik de fiets routeplan doe dan krijg je soms ook alleen fietspaden en daar wil ik niet op rijden
Het duurt lang, maar in principe kun je overal komen met een brommer.
Je bent alleen wel gebonden aan de binnenwegen, maar dit is niet zo erg met je 45km/h.