wat gebeurt er als mijn bromfiets word afgekeurd bij de rdw keuring?

ik wil hem keuren voor een kenteken,
wat als die wordt afgekeurd,? en wat kost dat?
gr,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Dan ontvang je van het RDW geen kentekenbewijs want dat ontvang je alleen als alles is goedgekeurd. Vanaf dat moment moet je 'm ook verzekeren voor WA en dien je een kentekenplaat te kopen bij een door de RDW erkende kentekenplaatfabrikant.
En zonder kenteken mag je er niet op rijden op de openbare weg...

" Kosten
Beoordeling 5 tot 9 aspecten
€ 55,00

Inschrijving voertuig
€ 55,00

Tenaamstellingsbewijs deel 1b
€ 9,70

Voertuigbewijs deel 1a
€ 39,00"

Ik neem aan dat die laatste drie bedragen alleen in rekening worden gebracht als de brommer wordt goedgekeurd.
Computoon