Nee, want een scooter op je naam zetten betekent dat je deze moet verzekeren. En de incasso van de premie gaat via je bank en een bankrekening kun je alleen hebben als je een adres hebt. Bovendien krijg je zonder identificatie geen kenteken, dus ook daar loop je tegen een probleem aan. En je hebt geen identificatie, want je staat nergens ingeschreven schrijf je.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi idd heb je een legitimatie bewijs nodig,en je brommer rijbewijs of een uittreksel van je geboorte register dit weet ik 1000% zeker want ik heb mijn motorscooter ook daarmee op naam gezet. en op mijn 150cc motorscooter zit dan ook een motor kenteken geen brom of snor ect.
ik dacht altijd dat je perse een rijbewijs nodig had om een auto of motor of scooter/brommer op naam te zetten dat is dus niet zo,en dat is een feit. ik heb mijn scooters(ik ben wel 43 maar ik hou ervan lekker hard te rijden en dat kan legaal op een motorscooter)en laatst m'n 150cc motorscooter op naam gezet met een ID en een uittreksel van mijn geboorte register, en de papieren van de betreffende scooters en motor. dit kan je echt als feit beschouwen want ik heb al meerdere keren dat precies zo gedaan. succes