ik ben 42 en ik wil een snorscooter moet ik hier voor theorie doen of kan ik zo naar het postkantoor om het te halen ?

ik wil een snorscooter kopen en nu heb ik gehoord dat ik vanwege me leeftijd het certificaat kan halen bij het postkantoor , en nu is mij vraag is dat waar ik ben namelijk 42 jaar

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ook bij een 42 jarige kan het zo zijn dat men niet alle verkeersregels kent dus ik vrees dat je theorie zult moeten doen
Al is er wel een tijd geweest dat een volwassenen zo zijn certificaat kon halen bij het postkantoor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je geen A of B rijbewijs hebt, moet je eerst theorie examen doen en daarna nog een praktijkexamen.

De tijd van even een papiertje ophalen of rijden zonder rijbewijs is tegenwoordig helemaal voorbij

Toegevoegd na 4 minuten:
Zie het stappenplan van het CBR