Als ik met een Tomos A35 Quadro in de modder rijd, en ik geef te hard gas, slipt hij, maar maakt ook een hard geratel. Wat is dit geratel?

Dit geratel stopt weer als ik gas terugneem, maar keert wel elke keer terug als ik te hard in de modder rijd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is de begrenzer die er voor zorgt dat je wiel niet meer toeren maakt dan de motor aankan.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is je versnellingsbak die twijfelt tussen de 2 versnellingen. Je koppelingsplaten zijn dan aan vervanging toe.
Je kan reparatie uitstellen door op het schakelmoment wat gas terug te nemen.