Zit brommer rijbewijs nogsteeds bij je rijbewijs van auto?

Is dit nogsteeds zo in 2012?
Want er staat wel een vraag bij van 2011 maar ik weet niet of het nog in 2012 geldt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Als je een autorijbewijs hebt, Rijbewijs B. Mag je ook brommer rijden. op je rijbewijs staat dan A en B

Toegevoegd na 45 seconden:
Dan mag je voertuigen besturen in de categorie A en B

Toegevoegd na 14 minuten:
te snel getypt, het moet AM zijn !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je rijbewijs B of BE hebt dan krijg je automatisch rijbewijs AM op je rijbewijs bijgeschreven.
AM is het brommerrijbewijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij het behalen van rijbewijs B krijgt men automatisch ook de Categorie Am erbij en mag men bromfietsen rijden.