wat kost een brommobielverzekering?

Mijn dochter wordt in november 16 jaar en wil graag met een brommobiel naar school rijden. Wij wonen ongeveer 25 km van school. Nu ben ik mij aan het orienteren voor de kosten. Maar via internet kan ik nergens een indicatie van de verzekering vinden. Ook kan ik geen offerte aanvragen omdat zij nog geen 16 jaar is. Hoe kan ik achter de kosten voor een brommobielverzekering komen? De prijs van de brommobiel is (tweedehands) ongeveer 2500 euro.

Toegevoegd na 11 minuten:
online berekeningen geven geen prijs. Ook niet als ik als geboortedatum 15-7-1996 opgeef. Ik moet dan de offerte telefonisch opvragen. Telefonisch krijg ik ook geen offerte omdat mijn dochter nog geen 16 is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.3K

Antwoorden (3)

Die kosten hangen van veel factoren af. Je kunt een premievergelijking doen op http://www.premie-vergelijken.nl/brommobielverzekering
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas is dit niet mogelijk. Als ik dit invul krijg ik de melding dat ik telefonisch contact moet opnemen. Telefonisch krijg ik geen offerte omdat mijn dochter nog geen 16 is. Maar ik wil vooraf wel graag mijn kosten bekijken :-)
Op deze site kun je de kosten voor een brommobielverzekering berekenen: https://www.diks.nl/brommobielverzekering/direct-berekenen-brommobiel/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas is dit niet mogelijk. Als ik dit invul krijg ik de melding dat ik telefonisch contact moet opnemen. Telefonisch krijg ik geen offerte omdat mijn dochter nog geen 16 is. Maar ik wil vooraf wel graag mijn kosten bekijken :-)
Ik heb even voor je rondgesnuffeld, de kosten voor de verzekering liggen tussen de 110 en 200 euro per jaar, wel wordt er een vrij hoog eigen risico bij schade gevraagd.