Is een Kymco Agility 12'' geschikt voor een lengte van ca. 185cm ?

Zit je dan nog goed of kun je dan beter kijken voor een grotere scooter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt toch gewoon naar een scooterwinkel en jet daar proberen...

Het beste antwoord

Met die lengte zou ik zelf naar een iets groter model kijken, zoals een Vitality of PeopleS. De agility is het kleinste model en niet zo geschikt voor grote(re) personen. Ik heb zelf een Vitality gehad en dat was een fijn ding. Mooi alternatief is een Piaggio Fly, die technisch gezien misschien op sommige punten iets beter is.

Wat je ook koopt, neem altijd een 4takt. Deze zijn zuiniger en lopen mooier dan 2 takt scooters. En de overige weggebruikers zullen je dankbaar zijn, want een 4takt stinkt niet.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

en mocht je er niet uitkomen ga anders ff langs een brommerboer en vraag of je even op de scooters mag gaan zitten om te kijken of het wat is