Op zoek naar een mooie brommer, iemand tips???

Hallo ik ben op zoek naar een brommer met het liefst automaat en waar je met zn tweeen op kan zitten. Het liefst wik ik een brommer met een zwaar geluid, ik ben over paar dagen 16 en ik heb geen flauw idee wat voor brommer nou goed is en met die voorkeuren. (trouwens ik heb ook niet al te veel geld om uit te besteden), dus heeft iemand tips??? Hoor ze graag :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga jezelf eens orienteren bij winkels waar ze die dingen verkopen. Het is toch een persoonlijke keuze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk mag jij je vraag pas over een paar dagen stellen :p De yamaha neos zou ik je aanraden om eens naar te kijken ;) fijne verjaardag alvast en succes bij je keuze.

Antwoorden (6)

Als het niet teveel mag kosten kan u alleen op 2ehands gaan.
Zie eens op 2dehands.nl of .be.
Heb daar al mooie zaken kunnen kopen voor zeer schappelijke prijzen, wel de kat uit de boom kijken, soms moet u een paar weken regelmatig kijken tot u uw zin gevonden heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben meer op zoek naar een merk en type als tips maar bedankt ;)
Een vivacity is een ideale scooter voor lange en korte afstanden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan je de Kymco aanraden. Regen, vriezen, mistig weer nooit startproblemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou kunnen kijken naar een Skyteam. Die hebben verschillende modellen ook voor 2 personen. Het enige nadeel is dat ze volgens mij geen automaten hebben. Wel semi automaat.

Deze brommers hebben wel een zwaar geluid en er zijn veel onderdelen voor te krijgen. Ook andere uitlaten.

Ik zou je aanraden om te kijken op online scooter en brommerwinkels om daar een indruk te krijgen van wat er op de markt is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een puch maxi is een ideaal. Zeer betrouwbaar en met een ander uitlaat ook een zwaar geluid
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een puch maxi zou ik voor gaan, een brommer die niet duur is.
En Yamaha Neo's is ook een aanrader.

Toegevoegd na 43 seconden:
en een Yamaha*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Puch maxi heeft juist een zwaar geluid, iemand heeft geen verstand van de puch