Wat is een betrouwbare brommer voor de krantenwijk?

Ik doe nu de ochtendkrant (Trouw AD Volkskrant) en omdat de abonnees verspreid zijn is een brommer veel sneller dan een fiets.
Ik doe het nu op een Tomos automaatje maar de ketting en tandwielen slijten snel door het vele optrekken.
Wat is een goed alternatief wat minder slijtagegevoelig is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zelf heb al jaren een Peugeot Fox. Doet het nog steeds erg goed. Heb hem in 2000 gekocht, en als er een keer iets stuk gaat dan ben je niet meteen bakken met geld kwijt. Mijn duurste reparatie was een jaar terug 150 euro, knalpijp vervangen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de tip, ik ga er eentje zoeken.