ik wil graag een puch kopen. waar kan ik informatie vinden over een puch zodat ik weet welke ik het best kan kopen?

of iemand een aanrader?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk, dat als je Puch intikt bij een zoekmachine, dat je dan veel relevante gegevens krijg, waar je wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga op marktplaats zoeken, zoek iets in de buurt en vraag of je eventueel kunt komen kijken en een testritje maken! dan weet je meteen of het iets is voor jou! en dan kun je hem eventueel meteen kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.puchmaxi.nl daar staat ook veel info als hij stuk is bijv. Hoe je hem moet afstellen. Heb ik ook gebruikt