Wat is een goede handschoen voor op de brommer?

max rijtijd van 35 min.
Toevallig een handschoen die ook trendy is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (5)

Als je echt goede handschoenen zoekt voor op een scooter, raad ik je motorhandschoenen aan. Deze zijn over het algemeen een stuk beter dan "scooterhandschoenen." Beter koop je in één keer goede handschoenen. Bij de bron is een site waar ze er verkopen.

Onthoud: "Goedkoop is duurkoop"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handschoenen kwijtraken? Heb 2,5 jaar scooter gereden, nooit verloren 35 gaat? Hij rijdt 35 minuten. Dan zijn je handen aardig koud hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet zo dat ik mijn handschoenen kwijt raak. Iig daar ga ik niet vanuit. Ik heb tot zoverre skihandschoen en leren handschoenen geprobeerd, maar daar krijg je echt koude handen in. Zelfs met dit weer op dit moment. Kan me nog wel herinneren dat ik moet stoppen om me handen op te warmen aan de uitlaat. Niet echt een optie...
Alle goede handschoenen zijn ook goede handschoenen voor op de brommer.

Met "goed" bedoel ik in dit geval natuurlijk:
* niet van die vingerloze dingetjes,
* niet van die dunne leren dingetjes
* niet van dun katoenen dingetjes.

Trendy is dik gebreid in een Noors patroon met een dikke voering.
Als je een meisje bent, samen met een dikke rondgebreide shawl, sjaal.

Beter voor als het regent zijn nepleren exemplaren.

En voor als het echt koud wordt: dikke wanten!

Toegevoegd na 1 minuut:
Brommerhandschoenen en motorhandschoenen:

http://www.helmspecialist.nl/scooterhandschoenen?gclid=CK215-DR26wCFQcm3godXAHFiw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon van leer.
Deze hoeven niet duur te zijn, kijk maar eens bij de Hema.
Je hoeft echt geen dure motorhandschoenen of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste vind ik zelf wanten van schapenvacht,ik heb ze zelf ook en hier blijven je handen echt warm in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betreffen dit vrouwenhandschoenen? Zoja, dan moet ik nog even verder zoeken. Voor de rest zien ze er warm uit! Toevallig nog een site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ze zijn voor vrouwen,maar je kunt even googlen om te kijken of ze ook voor mannen zijn.
Ik persoonlijk vind handschoenen met grip het beste.

Waarom? Je rechter hand geraakt veel minder vermoeid met het gas geven omdat je hand niet telkens van het handvat glijdt en je het handvat harder moet vastpakken.

Nadeel... Vaak zijn deze niet zo warm als de 'wollen' handschoenen, maar je kan nog een extra klein handschoentje onder je handschoen met grip dragen.