Hoe kan ik mijn integrale helm schoonmaken?

De wintertijd komt er weer aan, wat dus betekend dat mijn crosshelm geen optie meer is. Nu heb ik nog een integrale helm liggen, maar die is heel erg vies van binnen. Ik heb namelijk een tijdje bij een pizzeria gewerkt en meerdere personen hebben mijn helm opgehad. Hoe kan ik het beste de voering weer schoon krijgen? De voering is niet los te halen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het gaat ook om de geur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een handstomertje, zoiets:

http://www.kieskeurig.nl/stoomreiniger/montiss/csc5404m/282813/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

met de vlekkenspray van HG voor bekleding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je huid,want de restanten van dit spul blijven in de helm achter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat valt wel mee hoor, na het reinigen met een droge katoenen doek schoonwrijven en je hebt nergens last van
Probeer het eens met droogschuim.
Verkrijgbaar bij het kruidvat b.v.
Misschien enkele keren behandeling herhalen.