Iedere brommer en scooter moet in Nederland geschouwd zijn om een kenteken te krijgen. Dit gebeurt op basis van het framenummer waarvan de gegevens bij de RDW bekend zijn. Of ze deze gegevens verstrekken weet ik niet, maar dat is wel de instantie die je zou kunnen helpen.
12 jaar geleden
Bij Gilera moeten ze weten aan de hand van het frame no in welk jaar de citta gebouwd is !
Hoogstwaarschijnlijk als je het frame no googlet kom je al verder en ook is een Gileradealer ter zake kundig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je kunt proberen is om een mailtje te sturen naar 'gilera citta'. Moet je op de originele site 'contact' aanklikken en dan een mailtje sturen om te vragen wat voor bouwjaar je gilera heeft. Je moet dan je framenummer & kenteken vermelden.

Succes!