Je voorvork zal misschien wel recht te buigen zijn maar ik vrees wel voor haarscheurtjes welke jouw voorvork zal verzwakken. Bij de eerstvolgende kuil of hobbel is het niet ondenkbaar dat je voorvork zal breken. Mijn advies is om je voorvork te vernieuwen. Uit ervaring kan ik je ook verzekeren dat het geen pretje is om met +/- 40 KM/H met het asfalt in contact te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor uw nuttige antwoord!

Andere antwoorden (2)

Durf het met een scooter niet te zeggen, maar vroeger met brommer was dit soms nog wel te doen.
Fietsen/Brommer makers hebben hier vaak nog wel speciaal gereedschap voor.....Suc6
12 jaar geleden
Het is zeker nog recht te krijgen, laat het wel iemand doen die er verstand van heeft, heb laatst een ongeluk gehad met mijn brommer, en heb de voorvork ook gericht, rijdt weer perfect!