Wat zijn ongeveer de kosten voor een verzekering en de wegenbelasting voor een 25 km/pu snor/scooter? Mijn leeftijd is 24. En ik woon in Lelystad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.7K

Het beste antwoord

Rond de 5 euro per maand voor de verzekering, dit is dan wel alleen WA (de verplichte verzekering) Wegenbelasting betaal je niet voor scooters

Toegevoegd na 1 minuut:
Klik even op deze link, dan wordt het voor je berekend en de goedkoopste weer gegeven. ze zijn er al onder de 5 euro per maand zelfs https://www.verzekervoordelig.nl/scooterverzekering/direct-berekenen.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik betaal iets van 36 euro per jaar. En krijg mijn acceptgiro altijd in november.