Nut van spruitstuk ontgrenzen bij snor tomos?

Mijn spruitstuk moet vervangen worden en aangezien hij er dan toch af is zit ik erover te denken om hem te ontgrenzen.
Heb er een kleiner tandwiel opgezet waardoor hij nu ongeveer 5 km harder gaat maar hij zou nog wel wat harder Ben alleen bang dat hij door het ontgrenzen van het spruitstuk misschien minder trekkracht krijgt zou dat kunnen dus weet iemand wat is het nut hiervan eigenlijk is?
mogen rijden.

Mijn tomos is trouwens een snorbrommer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Nut? Je gaat wat sneller maar alle onderdelen slijten dan ook sneller, en het is illegaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Dat slijten valt wel mee hoor. Snorbrommers zijn gewone brommers (45km), die begrensd zijn.