hallo ik wil graag weten of ik geel licht mag hebben aan de voorkant van mijn brommer en mijn meisje wil graag weten of ze xenon blauw mag dragen?

wat mag wel geel licht en mijn meisje wilt xenon blauw?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, meisjes mogen alleen xenon-roze ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuulk alles mag maar of je er een boete voor krijgt is een tweede

Antwoorden (3)

Het voorlicht moet geel of wit licht hebben dus dat mag, xenon wordt ook als wit gerekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geel of wit is prima.
Xenon verlichting mag alleen gevoerd worden als dit een goedgekeurde lampunit is.

Zo'n Halfords-semi-Xenon lampje is geen gasontladingslamp maar een normale lamp met een blauwe gloed. Deze worden wel eens gebruikt door van die gastjes met een gepimpte BMW en willen de indruk wekken dat ze zogenaamd gasontladingslampen hebben.... (tja, die mensen bestaan)
Zo'n versie mag dus NIET.

Alleen geel of wit dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xenonlicht mag zolang het maar gewoon wit licht uitstraalt of wit met een blauwe gloed. Dit mag gewoon. Het mag alleen de tegemoetkomend verkeer niet hinderen of verblinden. Geel licht mag ook gewoon want dat zit er standaart in, oke niet het gele lampje zelf maar hier straalt wel een gele gloed van af.