Eigenlijk maar 2 dingen: rustig blijven en alles wat je geleerd hebt in praktijk brengen en daarnaast goed vooruit kijken (anticiperen).
Succes :)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals altijd als je je in het verkeer begeeft:
hou je aan de regels en wees een correct deelnemer aan het verkeer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt vooral gekeken naar of je je veilig door het verkeer kan begeven en of je de geldende verkeersregels weet te volgen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
vooral niet vergeten om continu te blijven observeren om je heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed om je heen kijken zodat je laat zien dat je bewust bent van wat de medeweggebruikers doen en je je hierop kunt aanpassen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een examinator staat veiligheid op nummer 1, dus bij twijfel; kies voor de veiligste oplossing voor jou en mede-
weggebruikers.