Als je tomos niet start wat moet je dan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is een tomos?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lopen

Antwoorden (7)

Eerst de accu opladen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Benzine kraantje open draaien en nog eens proberen
13 jaar geleden
Je contactpunten afstellen, het moet 0,4 mm zijn
Tomos staat bekend dat het langzaam verloopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Benzine erin doen ;) Haal benzine slang los, loopt die weg of niet... Cabrateur verstopt ofwel sproeier verstopt... Bougie defect of ander oorzaak waardoor geen/slechte vonk... En nog veel meer mogelijke oorzaken... Erg lastig om deze vraag goed te beantwoorden, zijn er symptomen ofwel anders dan normaal kwa geluid of iets...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.tomosforum.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je je benzinekraantje nakijken, eventueel even je carburateur schoonmaken, je ontsteking nakijken, en je kabelboom eventueel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb start piloot in de caberateur gedaan en hij liep direct