Hoe geraakt men met een vlot terug stroomopwaarts?

Deze week zag ik een docu... Een man bracht zijn oogst per vlot naar de markt. Stroomafwaarts was dat al een hele klus. Hoe geraakt ie terug? Er was blijkbaar geen mogelijkheid om het vlot te trekken vanwege de overvloedige begroeiing.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Boten
1.5K

Antwoorden (1)

Gewoon over land. Met een lokale bus bijvoorbeeld. Zie:
https://footprinttravel.nl/blog/indonesie/op-een-bamboe-vlot-de-rivier-af_54
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
Ik heb zo'n ritje op een vlot gedaan in Thailand, en wat ze doen als je helemaal aangekomen bent is de touwen losmaken en de bamboe als losse scheuten weer op de vrachtwagen naar boven voor de volgende toeristen.