hoe kan je het toerental weten van je buitenboordmotor op dit moment?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Boten
3.6K

Antwoorden (2)

Dat kan met een app op je telefoon.
https://play.google.com/store/search?q=tachometer&c=apps
4 jaar geleden
Door naar Banggood te gaan en gewoon een RPM/Urenteller/Voltmeter apparaatje te kopen waarmee je het toerental kan aflezen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Snap de - niet zo goed want voor een auto heb je ook zoiets, dat heet een toerenteller, er zijn vele omslachtige manieren, ik zou ook kunnen zeggen neem een stroboscoop en plak een stickertje op je pullie en draai de frequentie zo dat deze synchroon is, en film dit, en tel dan het aantal flitsen per frame, en verreken dit naar een minuut...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ als je een stroboscoop gebruikt moet je wel uitkijken dat je geen insult veroorzaakt ::))