welke buitenboordmotors kan je gebruiken voor een speedbootje met gashendel en stuurtje ?

welke buitenboord motor kan je gebruiken voor een speedbootje of kan dat met alle buitenboordmotors?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Boten
1.6K

Antwoorden (1)

Alle daar voor geschikte . Nee zeker NiET met alle . Per boot zijn er specificaties qua gewicht ( motor ) en max male pk 's Zoek dat eerst op . Daarbij globaal gezegd heb je kort staart en lange staart modellen buiten boord motor . Dan moeten ze ook nog op jouw systeem ( stuurtje ) passen qua kabbeling of sommige hebben hele andere systemen of heb je daarin speciale wensen. Bij grotere zware modellen zijn er ook zeer luxe ( dure ) systemen . Dus nee koop niet zo maar iets verdiep je in hoeveel pk en de diepte ( staart ) hoe ver die onder de spiegel mag of moet steken . Denk ook na over 2 takt enz. Ook zit er al een inboard benzine tank in de boot . En let op laat je niet in de boot nemen . Goede vaart .