Moet een e-ticket voor de boot naar Ameland nog gecontroleerd worden? Anders lijkt ‘t kopen van een e-ticket mij nou niet sneller t.o.v. aan de kassa.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ik naar Ameland wil, kan ik aan de kassa een ticket kopen, maar ook online (e-ticket en dan uitprinten). Alleen moet een e-ticket nog gecontroleerd worden? Want het lijkt me dat je dan alsnog in de rij moet staan net als bij het kopen aan de kassa.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Boten
1.7K
Antoni
9 jaar geleden
Bij vrijwel alle zaken/vervoermiddelen/evenementen/voorstellingen waarvoor je tickets koopt, is er een aankoopmoment en een controlemoment. Bij beide momenten kunnen rijen voorkomen, als veel mensen tegelijk hetzelfde willen doen (nl. aankopen of laten controleren). Met een e-ticket hoef je niet meer in de rij voor de kassa te staan, maar nog wel in de rij voor de controle voor de boot. Het scheelt je dus toch tijd en moeite, want je hoeft in één rij minder te staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet U ook tot hoe lang de wachttijd op kán lopen, uitgaand van een zaterdag (niet vandaag hoor...)?
Antoni
9 jaar geleden
Nee, weet ik niet.

Antwoorden (1)

bij het aan boord gaan wordt je kaartje uiteraard gecontroleerd. de winst is echter dat je niet eerst in de rij voor de kassa hoeft te staan, maar dat je er ook zeker van bent, dat je aan boord kan. als je last minute bij de kassa een kaartje moet kopen loop je immers het risico dat de boot vol is en dat je moet wachten op de volgende vaart.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh oké, dankjewel.
Zitten er nog bepaalde eisen aan het ticket, zoals: goed leesbaar / per se in zwart-wit of kleur / geen rare kleuren? Ik zie het al voor me dat mijn printer 'm gaat flippen met de kleuren als ik wil printen...
ronron1212
9 jaar geleden
Gewoon printen en zorgen dat je voldoende inkt in je printer hebt want ja hij moet wel gelezen kunnen worden.