Varen de ponten/veren van Amsterdam tijdens Oud en nieuw?

Op de website van het GVB (Dat is het vervoersbedrijf in Amsterdam), staat niks aangegeven over een aangepaste dienstregeling van de ponten. Ik wil namelijk gebruik maken van de ponten om van Amsterdam Noord naar Amsterdam centrum te gaan. Als deze verbinding er niet is, dan moet ik dus kilometers om gaan fietsen om naar centrum te gaan. Om teleurstelling te voorkomen, wil ik graag weten of de ponten een aangepaste dienstregeling hebben met oud en nieuw, en zoja vanaf wanneer varen ze wel en niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Boten
12K

Het beste antwoord

Ja de Buiksloterwegveer vaart tussen 20:00 en 11:00 de volgende ochtend om de 11 min dus je kan vanaf noord naar Amsterdam CS. ( bron ook de gvb site)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geeft als eerste een ja of nee antwoord, waar ik iets aan heb. +10!

Andere antwoorden (2)

De laatste afvaarten zijn:
Distelwegveer Tasmanstraat 19.25 u. Distelweg 19.35 u.
Houthavenveer Tasmanstraat 19.55 u. NDSM-Werf 20.00 u.
NDSM-Werfveer Centraal Station 19.45 u. NDSM-Werf 20.00 u.
IJpleinveer Centraal Station 19.57 u. IJplein 19.50 u.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
's Avonds stopt het openbaar vervoer vanaf ca. 20.00 uur met rijden en varen.
De lijnen die normaal al voor die tijd eindigen, doen dat nu ook.
De laatste (volledige) ritten en vaarten 's avonds:

Distelwegveer:
Laatste vetrek vanaf Tasmanstraat 19.25 u.
Laatste vetrek vanaf Distelweg 19.35 u.
Houthavenveer:
Laatste vetrek vanaf Tasmanstraat 19.55 u.
Laatste vetrek vanaf NDSM-Werf 20.00 u.
NDSM-Werfveer:
Laatste vetrek vanaf Centraal Station 19.45 u.
Laatste vetrek vanaf NDSM-Werf 20.00 u.
IJpleinveer:
Laatste vetrek vanaf Centraal Station 19.57 u.
Laatste vetrek vanaf IJplein 19.50 u.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah ja ik zie het, maar de buiksloterwegveer vaart nog wel, als ik het goed begrijp?