Kunnen wij voor onze boot 2-componentenlak gebruiken zonder onze boot eerst kaal te maken?

Wij hebben de verschansing en railingen van onze stalen boot twee jaar geleden voor het laatst geverfd met gewone zwarte alkyd verf over een 2-componenten primer heen. Kunnen we nu na het schuren alles in de zwarte 2-componentenlak zetten? Of moeten we dan alles eerst helemaal kaal maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten

Antwoorden (1)

Ik zou er eerst nog een primer overheen zetten.
Dan zit je in elk geval goed.

Ik heb dit eerst ook anders gedaan en had wat loslatende verf op plekken war ik het niet verwacht had.