Ik ben 14 jaar jaar en wil via marktplaats een spitfire bootje kopen met 25 pk,als ik deze motor laat begrenzen op 9,9 pk mag ik er dan in varen??

Toegevoegd na 4 minuten:
en hoe kan een agent zien of een motor begrenst is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
1.5K

Het beste antwoord

Nee dit mag niet, aangezien je harder kan dan de toegestane snelheid.
Begrenzen is niet toegestaan.
Houd je echt aan deze gegevens.
Weet wel dat je op een gegeven moment mag varen onder toeziend oog.
Dit zou ik eens navragen bij de waterpolitie.

Stukje van de site van de waterpolitie:

De bestuurder
Wie een pleziervaartuig besturen wil moet bekwaam zijn en een
minimumleeftijd bezitten.
Minimumleeftijd:

Toegevoegd na 4 minuten:
Sorry, weet niet waarom er een stuk van het gekopieerde gedeelte wegblijft, maar daar staan alle leeftijden keurig vermeld.
Zoek het even op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

neej dit is verboden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bron?