Wie weet er documentaires over boten, rivieren of gewoon golven (water)?

Ik vind bijvoorbeeld Man vs Wild zeer goed omdat daar over rivieren gegaan wordt. Of mighty ships van national geographic vind ik ook goed. Bestaan er nog zo documentaires of series die over boten gaan of gewoon rivieren? Als het maar stromend water is, of golven die bewegen. Ik word daar enorm rustig van en vind het heel avontuurlijk. Weten jullie zo nog documentaires dus over zee, rivieren, boot, water.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten

Antwoorden (2)

Op Discovery channel kan je dagelijks kijken naar deadliest catch, een programma over krabvissers in de ruwe Canadese zee.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ook vele beelden van dit programma kan je zien via youtube, zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is ook een aanrader om rustig te worden, een zonsopgang aan het strand.
Wave sounds 60 minutes at the beach.
Zie link

Toegevoegd na 1 minuut:
sunrise at the beach